Saradnja sa kompanijom Centrotrans iz Sarajeva je nastavljena nabavkom četiri vozila, koja će pojačati prigradsko-međugradski sektor voznog parka. Radi se o Mercedes Integro vozilima, facelift izvedbi, koja imaju dužinu od 12.140, širinu od 2.550 te visinu od 3.380 mm uključujući poklopac klime. Na osovinama su montirane klasične gume dimenzija 295/80 R22.5, a kapacitet rezervoara za dizel je 340 litara, dok onaj za AdBlue tečnost može da primi 47 litara.
Nova vozila u floti Centrotransa imaju domaći Mercedesov motor, zapremine 11.967 cm³ i oznakom BlueTec5, što jasno govori da se radi o Euro 5/EEV motoru. Motor daje snagu od maksimalnih 260 kW to jest 354 KS, a za glatko mijenjanje brzina pobrinut će se automatski ZF Ecomat mjenjač sa šest brzina. Vanjski izgled, kojeg dijeli sa modelom Tourismom II generacije, još otkriva da su prednja vrata jednokrilna, a zadnja dva krila. Zahvaljujući podignutom podu putnici imaju i više udobnosti, ali i mjesta za prtljag. Zbog izvedbe i opreme, ova vozila su pravi “all-rounder” pošto će pored redovnih, moći bez problema obavljati i vanredne vožnje. Vozila su opremljena i sa Mobitec linijskim displejima koji se nalaze naprijed, bočno i nazad. Pošto su prvi vlasnici ovih vozila bili iz Švedske, vozila su stigla i sa klasičnim dodatnim krovnim svjetlima koja se nalaze na skoro svim komercijalnim vozilima u Skandinaviji. Također, rasvjeta je poduplana i na zadnjem dijelu, a specifičnost je i dodatna bočna rasvjeta koja je u funkciji kada su vrata otvorena za bolju preglednost i sigurnost putnika.
U Integro Facelift modelu kontrolna tabla je u suštini ista kao ona koja se nalazi i u Setra međugradskim autobusima serije 400. Vozač ima sve što je potrebno za ugodnu vožnju, počev od udobnog sjedišta, ergonomskog radnog prostora te sigurnosnih sistema uz neizostavnih retarder. Interesantno je da vozila imaju i alkolok sistem. Što se tiče kapaciteta putnika, vozila trenutno imaju 44 sjedišta te određeni broj mjesta za stajanje. Sjedišta su Mercedesova Travel Star Eco, jako udobna sa opcijom obaranja naslonjača, a imaju još i kožne naslone za glavu te naslon za ruke na preklop. Interesantno je da u prednjem dijelu vozila umjesto standardnog dvosjeda nalazi se samo jedno sjedište. Manji broj sjedišta je uzrokovan činjenicom da vozila imaju i lift za korisnike invalidskih kolica, te određen prostor unutar vozila koji mogu koristiti i korisnici dječijih kolica. Putnici na raspolaganju imaju individualnu rasvjetu i puhaljke za zrak, audio opremu sa zvučnicima, sistem grijanja i klimatizacije te frižider u prednjem dijelu.
Vozila su prošla kroz proces farbanja i prilagođavanja u boje i natpise kompanije Centrotrans te su krenula sa radom. Kompaniji Centrotrans želimo puno sreće i uspješno pređenih kilometara te prevezenih putnika sa novim vozilima te se radujemo daljoj saradnji!
decembar, 2024.