Naslovnica Novosti Isporučena dodatna tri Neoplan Tourlinera za Centrotrans

Isporučena dodatna tri Neoplan Tourlinera za Centrotrans

Nakon ljetne isporuke četiri Neoplan Tourlinera najnovije generacije kompaniji Centrotrans Sarajevo, kompanija Sejari d.o.o. Sarajevo je prošli mjesec izvršila i dodatnu isporuku još tri ista modela, ali u različitoj izvedbi. Prva četiri Tourlinera isporučena su u 13-metarskoj izvedbi, dok su tri najnovija u standardnoj 12-metarskoj izvedbi. Sa ovom isporukom, Sejari d.o.o. je ukupno isporučio sedam novih Neoplan Tourlinera kompaniji Centrotrans.

Nova tri vozila su opremljena sa 6-cilindarskim dizelskim MAN motorom snage 346 KW (470 KS) i koji ispunjava Euro 6 norme ispušnih gasova. Vozila su u bijeloj boji i bitno je napomenuti da su dva od tri vozila sa aluminijumskim felgama, dok je treći sa čeličnim felgama i ratkapama. I to jedina razlika kada se vozila posmatraju s vana. Za ugodno putovanje pobrinut će se efikasni i ekonomični MAN motor, a za svaki slučaj u vozilo može stati 525 litara dizela što je sasvim dovoljno i za duža putovanja. Prostora za prtljage ima sasvim dovoljno, a poklopci bunkera su sa paralelnim otvaranjem. Dodatni atraktivni vanjski izgled ukrašvaju LED farovi sa LED dnevnim svjetlima i LED svjetlima za maglu.

Iznutra je također razlika u samo jednom – izvedbi sjedišta, dok je ostala oprema kompletno ista. Vozački prostor je moderno dizajniran i ergonomski uređen. Vozačima će biti na raspolaganju kožni multifunkcionalni volan sa Neoplan logom, automatskim MAN TipMatic mjenjač koji ima 12 brzina i ugrađeni ZF intarder te instrument tabla sa svim potrebnim informacijama. Naravno, vozila su isporučena sa odličnim paketima opreme koja uključuje razne aktivne i pasivne sigurnosne sistemima kao što su sistem za praćenje saobraćajne trake (LGS), pomoć pri kočenju u nuždi (EBA), elektronski kočioni sistem (EBS), elektronski program stabilnosti (ESP) ili ASR, a svakako od pomoći će biti i elektronski indikator istrošenosti kočionih pločica te sistem za praćenje pritiska u gumama. Vozač pored individualne klime ima i mini grijač ispod sjedišta. Vozila su opremljena i sa sistemom kamera iznad drugih vrata i prilikom vožnje unazad, čime se aktivira i zvučni signal (zujalica). Ovo će svakako pridonijeti boljoj sigurnosti putnika i prolaznika te drugih učesnika u saobraćaju posebno pri slabim uslovima vidljivosti. Vozačkoj posadi će na raspolaganju biti i navigacija sa setom karti za Europu i Bluetooth hands-free sistem “Comfort” za 2 mobilna telefona.

Osim vozača i suvozača/vodiča, autobusi mogu primiti 49 putnika. Spomenuli smo da je u unutrašnjosti jedina razlika u izvedbi sjedišta, međutim tip je isti – Kiel Caresso. Sjedišta u jednom autobusu su u plavoj nijansi dok su u preostala dva u zlatnoj izvedbi. Sva sjedišta su u kombinaciji tkanine i kože dok je pod urađen u imitaciji parketa što je još jedna značajka koja pruža premium iskustvo vožnje u ovim vozilima. Audio-video sistem je Bosch sa MMC napredni infotainment sistem sa prenosom navigacije na monitore putnika uz DVD Player te dva fiksna LCD monitora naprijed i na sredini vozila. Od ostale opreme možemo izdvojiti mikrofone, sisteme klimatizacije i grijanja, USB utičnice ispod svakog reda sjedišta uz nekoliko utičnica 230 V, digitalni sat sa prikazom vanjske temperature, senzore za dim i otkrivanje požara, frižider kapaciteta 56 litara, toalet te prostor za odmor vozača iza drugih vrata.

Vozila su već prošla kroz proces prilagođavanja bojama kompanije, sređivanja tehničkih stvari i puštena su u rad. Kompaniji Centrotrans želimo puno uspješno pređenih kilometara i prevezenih putnika sa novim vozilima te se radujemo daljoj saradnji!

decembar, 2022.